مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۹ مقام برتر کشوری در سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان دوره متوسطه دوم بهبهان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری به منظور تحقق اهداف سند تحول بنیادین و رویکرد تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش آموزان برگزار شد.

او افزود: دانش آموزان توانمند، خلاق و هنرمند شهرستان بهبهان توانستند با ارائه آثار ارزنده در این دوره از مسابقات و کسب ۹ مقام برتر کشوری پرفروغ بدرخشند.

عبدی پور تصریح کرد: در سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری، دانش آموز بیتا قناطیر از هنرستان هجرت در رشته نقد شعر رتبه دوم کشوری و دانش آموزان یادگار طیبی از دبیرستان رسول اکرم (ص) در رشته نقد شعر، علی همتی در رشته موزاییک کاری و علی اسکندری در رشته تکنوازی از هنرستان آیت الله سعیدی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: همچنین در این مسابقات دانش آموزان یاسین حداد در رشته شعر از دبیرستان جدبابایی، ابوالفضل شهرویی و محمدرضا ذبیحی از هنرستان مجتهد زاده، سیده نازنین حسینی از دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی در رشته طراحی و دبستان صدیقات ۱ در سرود همگانی رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول با اشاره به رشد چشمگیر کسب موفقیت‌های آموزش و پرورش بهبهان در عرصه‌های مختلف گفت: رتبه‌های بدست آمده صرفا مختص متوسطه دوره دوم است که از ۴ رتبه کشوری در سال گذشته به ۹ رتبه برتر کشوری در سال ۹۹-۹۸ ارتقا یافته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار